Podkarpacki Ośrodek Bezpieczeństwa Pracy BHP DELTA zatrudni pracownika na stanowisko: - SPRZEDAWCA - DORADCA KLIENTA Zakres obowiązków; - obsługa klienta: w sklepie stacjonarnym (Rzeszów, ul. Krakowska) - doradztwo w zakresie elementów złącznych - śrub, wkrętów, narzędzi, artykułów BHP - pilnowanie aktualności stanów magazynowych, dbanie o ekspozycje towarów - przyjmowanie dostaw - wystawianie dokumentów handlowych - faktury, paragony, wz, pz Wymagania; - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość branży: śruby, gwoździe, narzędzia, artykuły BHP - znajomość obsługi komputera - warunek konieczny (używamy drukarki fiskalnej) - mile widziana obsługa programu Comarch Optima - zaangażowanie w powierzone obowiązki, rzetelność, dokładność, komunikatywność Oferujemy; - umowa zlecenie (na początek), później umowa o pracę - pracę jednozmianową w stałych godzinach od poniedziałku do piątku (8-16) - wynagrodzenie od 4000,00 netto Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez formularz zgłoszeniowych Uwaga: Prosimy o umieszczenie adnotacji w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez P.O.B.P.i D.K.BHP DELTA, zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)."